Niezapomniane trzy dni klasy 5a w Pieninach - 12-06-2024

5, 6, 7 czerwca br. były dla klasy 5a już przedsmakiem wakacji, lata i przygody. Uczniowie, pod opieką wychowawczyni Pani A. Arczyńskiej, Pani Asystent Halinki oraz Pani Aleksandry – mamy Kai, spędzili ten czas, poznając najatrakcyjniejsze miejsca i  szlaki turystyczne w Pieninach.

Podczas tych trzech słonecznych dni przeżyliśmy wiele niezapomnianych chwil: zwiedziliśmy w Dębnie Podhalańskim skarb drewnianej architektury-  kościół z XV wieku, zbudowany bez użycia gwoździ; przechadzaliśmy się  po zaporze wodnej w Niedzicy;  płynęliśmy statkiem po Jeziorze Czorsztyńskim, nad którym górują sylwetki dwóch średniowiecznych zamków;  zdobyliśmy szczyt Trzech Koron i zachwycaliśmy się z platformy widokowej panoramą okolicy, rozciągającą się na dolinę Dunajca, Beskid Sądecki, Gorce i Tatry;  przewędrowaliśmy przez Wąwóz Homole, spacerowaliśmy po Szczawnicy i spróbowaliśmy, jak smakuje lecznicza woda ze źródełka „Wanda”.

Podczas całej wycieczki towarzyszył nam  Pan Bogusław –  przewodnik PTT, ratownik GOPR i instruktor narciarstwa PZN, prawdziwy miłośnik i znawca gór, który podzielił się z nami swoją pasją i niejedną górską tajemnicą.

Wieczorami, w ośrodku „Przełęcz Knurowska”– oprócz domowej atmosfery i smacznych posiłków- czekały na nas dodatkowe atrakcje:, m.in. pasjonujące mecze piłki nożnej, trampolina, tenis stołowy, bilard.

Z wycieczki przywieźliśmy wiele wspomnień i zdjęć.

Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji:)

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.